Przedszkole
z Oddziałami Integracyjnymi w Bogatyni
Witaj w przedszkolu

Godziny otwarcia przedszkola: 5.15-16.15

Posiłki:

8.30 - śniadanie

11.30 - drugie śniadanie

13.30 - obiad

RODO
Klauzula informacyjna

Więcej

RODO

Więcej

Deklaracja dostępności

Więcej

BIP
Ewidencjoner

Regulamin ewidencjonowania pobytu dziecka w przedszkolu

Więcej

Kształcenie na odległość

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Kształcenie na odległość

Pomysłowy Kufer Zadań powraca👍💪‼️👧👦

 

‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️Na czas zamknięcia Naszego przedszkola 🏠będziemy publikować różne pomysły do pracy z dziećmi👧👦‼️💪👍.Będą to wszelkiego rodzaju prace plastyczne:wydzieranki,wyklejanki,czy karty pracy z prostymi zadaniami takimi jak: ćwiczenia grafomotoryczne,kolorowanki,itp. Będziemy też zachęcać do zabaw ruchowo-naśladowczych💃🕺, śpiewania 🕺💃, ćwiczeń ogólnorozwojowych🤸🏃‍♀️.To wszystko po to,by wspierać u dzieci rozwój umysłowy,fizyczny,społeczny i emocjonalny☺️♥️ Zawsze można podzielić się z Nami swoim efektem końcowym po przesłaniu zdjęć na profil przedszkola, chętnie je opublikujemy!!!:)

12.04.2021r.

Pomimo pogody za oknem, mamy dzisiaj wyjątkowy dzień… DZIEŃ CZEKOLADY 🍫🍪🍩🍬😋🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎

🍫 Na początek piosenka „Czekolada”, zabawcie się i zatańczcie 💃🕺🎶🎵

https://www.youtube.com/watch?v=H4xzx6pt6uk

🍫 Posłuchajcie wiersza Wawiłow Danuty – „Zapach czekolady” i porozmawiajcie z rodzicami 👇

Przyszedł do nas wujek Władek,

przyniósł wielką czekoladę,

z orzechami, z rodzynkami,

w pięknym pudle z obrazkami.

Jeśli będę grzecznie siedzieć,

dadzą mi ją po obiedzie…

Choć zamknięta jest szuflada,

wszędzie pachnie czekolada.

Układanki chcę układać –

wszędzie pachnie czekolada.

Gdy na nowy rower wsiadam –

wszędzie pachnie czekolada.

Kiedy z lalką sobie gadam –

wszędzie pachnie czekolada.

Czy ktoś może mi powiedzieć,

kiedy będzie po obiedzie?

Bo nie mogę żyć w spokoju,

gdy ten zapach jest w pokoju!

🍫 Zabawa „Degustacja” – rozwijająca zmysły 😋

Potrzebujemy : czekoladę, cytrynę, sól, cukier, miód, dżem.

Dziecko z zawiązanymi lub zamkniętymi oczami zlizuje z łyżeczki produkty i rozpoznaje produkty za pomocą zmysłu smaku.

🍫 I oczywiście najlepsze „na deser” 😉 Prosty przepis na czekoladę, którą możecie wykonać w domu 👇

https://polki.pl/…/desery,jak-zrobic-czekolade-przepis

SMACZNEGO 😋🍫🤎

(karty pracy poniżej)

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

09.04.2021r.

Dzisiaj przyjrzyjmy się bliżej żabom i bocianom 💚🤍

➡️ Posłuchajcie ich głosów

https://www.youtube.com/watch?v=nZ8DJa4Oc8w…

https://www.youtube.com/watch?v=KQ650VIOqzQ…

➡️Proponujemy zabawę w żabkę i bociana.

Rodzice przyjmują rolę bociana, a Wy jesteście żabkami. Skaczecie ostrożne po pokoju, na sygnał „bocian idzie”- przykucacie i nikt się rusza. Zabawę możecie powtórzyć kilka razy.

➡️ Posłuchajcie wierszyka S. Segal „Bocian i żaba” oraz tego, co warto wiedzieć o bocianach

https://www.cowbajkachpiszczy.pl/bocian-i-zaba.html

🎼 Zapraszamy do zabawy przy piosence „Żabie kroki”.

https://www.youtube.com/watch?v=DwwpCoM0sHg

🎼 Piosenka „Kle-kle boćku”

https://www.youtube.com/watch?v=MXOs1LGO1JM

➡️Posłuchajcie ciekawostek o żabach i ich sąsiadach ze stawu 🐸

https://www.youtube.com/watch?v=oj3nfno-Obo

➡️Praca przestrzenna „Bocian” ✂️🖍️😁

Do wykonania pracy pomocny będzie film instruktażowy, zamieszczony poniżej.

Potrzebne materiały to:

– rolka papieru, farby lub flamastry

– waciki, kolorowy papier – czarny i czerwony, patyczek lub wykałaczka, klej, taśma, nożyczki.

Gotowy Bociek będzie wiosenną ozdobą okna na parapecie – czekamy na fotki 📸📸📸

https://youtube.com/watch?v=Mu-RLL3TE-g&feature=share

https://youtube.com/watch?v=N4g5N6JNFIo&feature=share

Życzymy miłego dnia i wspaniałej zabawy ❤️🌞

 
 
 
 
 
 
 
 
 

08.04.2021r.

Dobroczynny wpływ mas plastycznych na rozwój dziecka i przy okazji świetna zabawa🥳

Przypominamy przepisy 😉🤗

 
 
 
 
 
 
 
 

07.04.2021r. 

Dziś Światowy Dzień Pracownika Służby Zdrowia 👨‍⚕️👩‍⚕️🏥🚑

Z tej okazji pragniemy wszystkim Pracownikom Służby Zdrowia złożyć wyrazy uznania i wdzięczności za pełną poświęceń służbę na rzecz drugiego człowieka 🤍🤍🤍

W ZDROWYM CIELE, ZDROWY DUCH

👉https://youtu.be/yVQiNpfpHw8

👉https://youtu.be/fKECl8F-rCY

Przedszkolaki zachęcamy do wykonania prac plastycznych związanych z tym świętem 😁Poniżej kilka pomysłów, ale liczymy na Waszą kreatywność 😉

 
 
 
 
 
 

 

Wiosna… jest już, czy jeszcze nie?Skąd wiemy, że już przyszła Wiosna? 🤔🏵️🌸💐🦋

Poniżej mamy podpowiedź! 😃

Film edukacyjny dotyczący pierwszych oznak Wiosny 👇

https://www.youtube.com/watch?v=n48RQ4OpHZA…

Może być komiksem przedstawiającym co najmniej jedna osoba i tekst
 
 

Psycholog przedszkolny proponuje 🧠❓

Stymulowanie procesów uwagi można, a wręcz należy rozpocząć już w wieku przedszkolnym i nie dotyczy to wyłącznie dzieci, które maja z tym problem (np. nadpobudliwych). Zdolność do prawidłowej koncentracji uwagi pomaga w szybkim nabywaniu nowych umiejętności, ułatwia funkcjonowanie w sytuacjach zadaniowych i społecznych, a w perspektywie sprzyja sukcesom szkolnym.

Dziś kilka propozycji ćwiczeń – zabaw, poprawiających koncentrację uwagi, które można wykonywać z dziećmi każdego dnia!

• Zaczynamy od kilku głębokich oddechów! Dziecko potrzebuje odpowiedniej ilości tlenu aby móc utrzymać odpowiedni poziom koncentracji.

• Nabieramy głęboko powietrza przez nos, aby poruszyć mięśnie przepony. W trakcie wdechu brzuch powinien się uwypuklić. Wydech powinien trwać dwukrotnie dłużej niż wdech. Powtórzmy z dzieckiem to ćwiczenie 4 razy. Mięśnie rozluźnią się, a umysł stanie się jaśniejszy.

• Narysuj czarną kropkę o średnicy 5 cm i poproś dziecko aby wpatrywało się przez kilka sekund w świetlistą aureolę, która wkrótce pojawi się wokół ciemnego punktu.

• Wyszukiwanie różnić w podwójnych obrazkach.

• Układanie puzzli, unikając metody prób i błędów. Należy zachęcać dziecko aby myślało o tym co do czego pasuje.

Układanie z klocków (odwzorowywanie uczonej kompozycji).

• Kładziemy przed dzieckiem dowolny obrazek. Prosimy aby dziecko popatrzyło na niego przez minutę, starając się zapamiętać wszystko co się na nim znajduje. Następnie zakrywamy obrazek i prosimy dziecko aby opowiedziało jego treść.

• Jeśli dziecku nie przeszkadza w pracy muzyka pozwólmy mu ją włączyć. Oczywiście powinna stanowić ciche tło. Badania naukowe dowodzą, że najlepiej na koncentrację wpływa muzyka barokowa.

• „Mucha”. Rysujemy kwadrat składający się z 9 pól. Mucha będzie rozpoczynała podróż ze środkowego kwadratu. Mówimy powoli gdzie kieruje się mucha, a zadaniem dziecka jest śledzenie jej ruchu w polach kwadratu i zareagowanie kiedy, wyjdzie poza jego granice. Przykładowa trasa muchy może wyglądać następująco : mucha idzie w lewo…, mucha idzie w prawo …, mucha idzie w górę… Wyszła! Jeżeli poruszanie się po polu 3×3 jest łatwe, można podnieść poprzeczkę wykonując ćwiczenie na kwadracie 4×4. Wtedy mucha zaczyna swoją podróż od dowolnego miejsca. Im dłuższa trasa muchy, tym dłuższy czas koncentracji, a więc i trudniejsze ćwiczenie.

• Proste zadania matematyczne takie jak dodawanie, odejmowanie, porównywanie ilości (więcej, mniej) są również świetnym treningiem. Oczywiście zadania powinny być wykonywane w pamięci i trudnością dostosowane do wieku dziecka.

• Odnajdywanie błędów w tekście – może to być tekst, w którym pojawi się jakiś dodatkowy znak np. *,#,%. Zadanie będzie jednak o wiele trudniejsze, jeśli pojawi się dodatkowa litera lub litery zostaną zamienione miejscami.

• Labirynty – nie tylko ich rozwiązywanie, ale także samodzielne rysowanie.

• Tworzenie rysunków poprzez łączenie punktów.

• Wszelkie matematyczno – logiczne łamigłówki oraz gry typu bierki, szachy, warcaby, memory itd.

• Usiądź z dzieckiem – plecami do siebie. Teraz kolejno, raz ty, raz dziecko, opiszcie jak najdokładniej, jak jest jesteście ubrani. Następnie odwróćcie się i sprawdźcie, jak wam poszło.

• Zasłaniamy dziecku oczy i dajemy mu do rąk dowolny, prosty w kształcie przedmiot np. łyżeczkę. Dziecko poznaje kształt przedmiotu przez dotyk, następnie zabieramy przedmiot, odsłaniamy oczy i polecamy narysować to, co trzymało w rekach. Po wykonaniu rysunku pokazujemy dziecku przedmiot.

• Rozłóż przed dzieckiem, w jednej linii, kilka przedmiotów. Daj mu chwilkę na dokładne przyjrzenie się kolejności ich ułożenia. Teraz zasłoń dziecku oczy, a następnie zabierz jakiś przedmiot. Zadaniem dziecka będzie odgadnąć, który przedmiot został zabrany. Można również zmienić kolejność przedmiotów.( zaczynamy od 3-4 stopniowo zwiększając ich ilość )

Może być komiksem przedstawiającym co najmniej jedna osoba i tekst „Ćwiczymy koncentrację uwagi”
 

 

06.04.2021r.

Witamy 👋😊

Święta już wprawdzie minęły ale jeszcze świąteczna atmosfera może być pretekstem do atrakcyjnych zabaw logopedycznych. 👅👄😛

Dziś Logopeda proponuje:

1. Pisanki hop do koszyka- ćwiczenia oddechowe 💨

2. Nakarm zajączka 🐰

3. Zakodowana marchewka 🥕

4. Pary pisanek 🥚🥚

5. Wielkanocne domino – ćwiczenia z głoskami szeregu szumiącego 🎲

6. Pisankowe kodowanie – ćwiczenia lewopółkulowe stymulujące myślenie i mowę 🧠👅

Poniżej link z materiałami graficznymi 👇

https://www.logopestka.pl/wielkanocne-zabawy-logopedyczne/

 
 
 
 
 
 
 
 

02.04.2021r.

Dziś mamy dla Was dwie gry interaktywne 👀🧠🎮

Kurka Tosia:

https://view.genial.ly/…/interactive-image-kurka-tosia…

Wiosenne kwiaty:

A także:

Karty pracy w tematyce wielkanocnej, a właściwie pisankowej , które służyć mogą zarówno do terapii pedagogicznej jak i terapii ręki, ponieważ mamy tutaj zadania, które polegają na: wycięciu, podziurkowaniu, przewlekaniu sznurka/wstążki, zamalowaniu małych kształtów. Są więc idealnym dopełnieniem ćwiczeń motoryki małej . Karty są na dwóch poziomach trudności. Czynności przedstawione w lewym górnym rogu wykonuje dziecko z ewentualną pomocą dorosłego

🖐✂️🖍

 
 
 
 
 
 
 

Historyjka paluszkowa, oczywiście wielkanocna 🙂

😊

Krótkie przypomnienie o co chodzi w paluszkowych historyjkach:

Dziecko słucha historyjki i unosi odpowiedni palec, kiedy słyszy nazwę postaci. Ćwiczymy dzięki temu małą motorykę – wyizolowane ruchy palców, a także koordynację słuchowo-ruchową, uważność, słuchanie ze zrozumieniem i koncentrację.

Instrukcja:

– przyklejamy np. za pomocą masy mocującej, wycięte postaci na każdy z palców (paznokcie);

– dłonie dziecka leżą swobodnie na stoliku;

– zapoznajemy dziecko z postaciami, zanim zaczniemy czytać, robimy „próbę”: podnieść palec z….;

– zaczynamy czytać historyjkę, w momencie, kiedy dziecko usłyszy nazwę postaci, unosi palec z odpowiednią naklejką

– gdy czytamy: branek i pisanka dziecko podnosi dwa palce na raz.

Dla starszych dzieci polecam bawić się na dwie ręce oraz przyspieszać tempo czytania.

Taka zabawa świetnie sprawdzi się jako praca w domu z rodzicami i rodzeństwem 🙂

Brak dostępnego opisu zdjęcia.
 
 

 

01.04.2021r.

Dziś coś dla ciała i coś dla ducha 🤩 czyli propozycje od naszych specjalistów ☺️🥰

Kilka ćwiczeń od Fizjoterapeuty 🏃‍♀️🤸💪 oraz bajka terapeutyczna od Pani Psycholog 

Psycholog przedszkolny proponuje:

Dziś ale też na stałe zapraszam do zaglądania na stronę Bajki pomagajki – terapeutyczne bajki dla dzieci. Na stronach Zasypianek znajdziesz wiele propozycji bajek – pomagajek czyli bajek terapeutycznych, które mogą pomóc Twojemu dziecku w przezwyciężeniu jego codziennych problemów.

Dziś proponuję bajkę pt. „Jeżyk Cyprian i głosy nocy”

Zarówno dzieci jak i dorośli mają czasami kłopot by się wyciszyć. Natłok wrażeń i spraw z całego dnia powoduje gonitwę myśli i „głosów w głowie”, które nie pozwalają zasnąć. To jest bajka pomagajka napisana by w tym pomóc.

Cyprian leżał w swoim łóżeczku w norce. Było miękko i ciepło. Wcale jednak nie miło. Kręcił się i wiercił, a kotłujące się w głowie myśli nie dawały mu spokoju, nie mówiąc już o śnie. To nie był dobry dzień. Wiedział to już rano, gdy wystawił głowę z norki, a deszcz kapnął mu mroźną kroplą na nosek. Cały świat był szary i zimny. Jesień była w pełni, a to oznaczało, że ciepłe i słoneczne dni odeszły na długo.

Wkrótce po śniadaniu posprzeczał się z borsukiem Emilem. Borsuki mają zwyczaj oznaczania okolicy swoim zapachem. Pomaga im to odnaleźć drogę do domu i orientować się w terenie. Jeżykowi ten zapach nigdy się nie podobał, a w taki dzień jak ten po prostu przeszkadzał. Postanowił zwrócić uwagę Emilowi, żeby tego nie robił. Ponieważ i on i borsuk nie byli w dobrych humorach zrobiła się z tego zaraz wielka kłótnia. Emil się obraził i powiedział, że zawsze tak robił, robili tak jego rodzice i dziadkowie. Dodał, że nie zamierza przestać i że jeżeli Cyprianowi to przeszkadza to może po prostu wynieść się ze swoją norką w inne miejsce. Jeżykowi teraz było przykro, bo przecież Emil to jego dobry przyjaciel i nie chciał go obrazić. Ale co miał robić? Ten zapach na pewno nie tylko jemu przeszkadzał.

To nie było wszystko. Na ten dzień zaplanował sobie wspólnie z liskiem Kryspianem wyprawę na drugą stronę jeziora. Gdy okazało się jednak jak jest zimno i nieprzyjemnie to nawet mu do głowy nie przyszło, by wyruszyć. Okazało się, że Kryspian, który ma grube futerko i któremu zimno nie przeszkadza czekał w południe pod umówionym dębem. A Cyprian nie przyszedł. Gdy po długim czekaniu lisek odszukał jeżyka był już bardzo rozeźlony. Gdy do tego zobaczył, że Cyprian w najlepsze zbiera grzyby na obiad to nawet nie dał mu nic wytłumaczyć. Krzyknął tylko, że takiego przyjaciela to on nie chce, odwrócił się i poszedł.

Z kolei pod wieczór, gdy jeżyk wracał do swojej ciepłej norki był tak zamyślony i przejęty wydarzeniami dnia, że nie zauważył, że na drzewie siedzi kruk Bazyli. Bardzo lubi i podziwia mądrego kruka, a teraz nawet się nie przywitał. Przeszedł tylko dołem z główką spuszczoną w dół. Tak jakby go unikał, a przecież tak wcale nie było. Zobaczył go dopiero, gdy Bazyli zerwał się do lotu. Ten na pewno sobie pomyślał, że Cyprian to bardzo źle wychowany jeżyk.

Teraz leżał w swojej ciepłej norce i bardzo chciał już zasnąć. Cały czas coś było jednak nie tak. Niby jamka, w której leżał była jak zawsze wygodna. Niby przykrycie z liści cieplutkie, jak co dzień. Niby powiewy wiaterku leciutkie i miło muskające jego pyszczek. Cały czas jednak w głowie siedziały mu myśli o całym dniu. Słyszał je, jako głosy w swojej głowie i wokół siebie. Dalsze, bliższe, głośniejsze, cichsze – wspominające sprawy dnia – w większości te niezbyt miłe. Tak bardzo chciał zasnąć, że zaciskał powieki i aż marszczył nieco nosek. Nie pomagało to jednak i głosy dalej dobiegały ze wszystkich stron.

Z tyłu, niedaleko słyszał głos Emila, tak jakby komuś opowiadał on historię ich kłótni. „Zawsze myślałem, że Cyprian to mój przyjaciel, a teraz okazało się, że nie podoba mu się, że jestem borsukiem. Przecież każdy wie, że wszystkie borsuki oznaczają swój teren. Tak zawsze było i nigdy nikomu to nie przeszkadzało. A on powiedział, że wszyscy mi to mają za złe. Jak mógł tak?”. Głos borsuka w kółko powtarzał swoje pretensje. Cyprian nie był pewien, czy dźwięki dobiegały z zewnątrz norki, czy po prostu odtwarzał w głowie ich sprzeczkę i słowa, które tam padły.

Z drugiej strony słyszał liska Kryspiana. Z wyrzutem w głosie opowiadał jak to czekał i czekał pod dębem, a w tym czasie jeżyk w najlepsze zbierał grzyby na obiad. „Tak nie robi przyjaciel!” powtarzał.

Z kolei w środku głowy słyszał głosem Bazylego powtarzane „Ten młody jeżyk to już nawet się nie przywita. Udaje tylko, że nikogo nie widzi. A kiedyś był z niego taki miły maluch…”. Chciał mu wytłumaczyć, że to taki dzień tylko…, że nie zauważył…, że posprzeczał się z przyjaciółmi… Nic to jednak nie dawało i głos kruka w kółko powtarzał swoje.

Wszystkie te dźwięki kotłowały mu się w głowie nie dając spać. Im bardziej jeżyk starał się zasnąć, im bardziej zaciskał powieki, im bardziej próbował uciszyć głosy w głowie tym bardziej sen się oddalał.

W końcu odetchnął głęboko i dla odmiany teraz wsłuchał się w nie uważnie. Zauważył, że chociaż nie może ich wyłączyć to jednak może je trochę zmieniać. Tak jak w jakimś magicznym urządzeniu z pokrętłami gdzie można pogłaśniać, ściszać, przesuwać i zmieniać.

Wsłuchał się w to, co mówił Emil. Zrobił nawet troszkę głośniej, żeby na pewno wszystko zrozumieć. Gdy nadszedł odpowiedni moment jeżyk przerwał i powiedział, że przeprasza. Zrobił to tak, jakby spokojnie rozmawiali ze sobą w norce Cypriana. Dodał, że nie chciał mu sprawić przykrości i że chce żeby byli dalej przyjaciółmi. A sprawy oznaczania terenu na pewno uda się jakoś ustalić i pogodzić. Borsuk mógłby to na przykład robić wtedy, gdy jeżyk będzie gdzie indziej, tak by mu nie przeszkadzało. Głos Emila zaczął się przesuwać w bok, oddalać i cichnąć. W końcu stał się szmerem, ledwie słyszalnym z rogu norki.

To samo zrobił z Kryspianem. Wysłuchał, powiedział, że jest mu przykro i dodatkowo obiecał, że zaprosi go na następny obiad, żeby dodatkowo przeprosić za to czekanie w zimnie pod dębem. Głos liska zmienił się na dużo spokojniejszy i brzmiał teraz tak, jakby tamten zaczął się uśmiechać. Oddalił się i ledwie szemrał z drugiego kąta norki.

Cyprian słyszał jeszcze Bazylego. Mocny głos starego kruka brzmiał dalej bardzo wyraźnie. Jeżyk spróbował przekręcić inne magiczne pokrętło i głos zmienił się nagle w dobiegający z dołu piskliwy głos małej myszki. „Piii! Pi! Pi! Piii!”. Cyprian nie mógł się powstrzymać, by się nie uśmiechnąć do siebie. Ciche popiskiwania małej myszki już nie przeszkadzały.

Głosy ucichły. Jeżyk postanowił, że jutro znajdzie każdego z nich, porozmawia i przeprosi. To nie był dobry dzień, ale jutro będzie nowy – na pewno lepszy. Przyjaciele są najważniejsi i zrozumieją. Cyprian poczuł się ciepło i dużo lżej. Był bardzo śpiący i nie słysząc kotłujących się w głowie głosów oddychał teraz spokojnie i równo.

W środku norki było ciepło i miło. Powiał wiatr delikatnym świstem i szumem. Zrobił taki dźwięk jak wtedy, gdy ktoś chce kogoś uciszyć… „Ćsiiiiii…”. Cały świat usłuchał i wszystko wokół zamilkło. Cyprian bardziej naciągnął na siebie kołderkę z liści, odetchnął jeszcze raz głęboko, uśmiechnął się i wreszcie zasnął.

 
 
 
 
 
 

 

31.03.2021r.

Dziś propozycje prostych prac plastycznych

🎨✂️🖌🖍

A także karty prac ✍️📄🙂

Każdy znajdzie coś dla siebie ☺️

Powodzenia 💪😊

 
 
 
 
 
 
 
+41
 
 
Agata Agata, Magdalena Zawada i 6 innych użytkowników
 

30.03.2021r.

Dziś poćwiczymy buzię i język 👄👅 Propozycje od Pani logopedy 🙂

A także prosta praca plastyczna „Zając ze skarpety” 🐰🐰🐰

Instrukcja oraz link do filmu przedstawiającego wykonanie poniżej 👇

Zając ze skarpety instrukcja wykonania:

• mała ale długa skarpetka,

• biały i różowy filc,

• duży biały pompon,

• oczy do maskotek,

• przezroczyste gumki recepturki,

• ryż,

• wstążeczka ozdobna z materiału,

• nożyczki,

• klej w tubce

1. Napełnij skarpetkę około 1 szklanką ryżu (ilość zależy od rozmiarów skarpety). Mniej więcej w jednej trzeciej długości przewiąż skarpetę pierwszą bezbarwną gumką. Nieco wyżej zawiąż drugą gumkę. Uzyskasz w ten sposób tułów i głowę zajączka

2. Z białego filcu wytnij owalny kształt – brzuszek zająca. Naklej go na skarpetce w odpowiednim miejscu. Użyj białego kleju w tubce lub pistoletu z klejem na gorąco.

3. Z białego filcu wytnij dwa małe prostokąty – zęby zajączka, a z różowego trójkątny nosek. Przyklej je na środku głowy zająca. Nad nimi zamocuj oczy do maskotek.

4. Miejsce łączenia głowy z tułowiem przewiąż ozdobną wstążeczką. Górną część skarpetki przetnij na pół, a każdą z połówek uformuj w kształt uszu. Jeśli materiał będzie się strzępić się, obszyj go wzdłuż krawędzi. Zajączek gotowy.

29.03.2021r.

Wielkanoc zbliża się wielkimi krokami 🐣🥚🐑

Dlatego dziś prezentacja multimedialna dotycząca Wielkanocy oraz kilka zabaw dla naszych przedszkolaków: